Klacht: ongewenste / ongevraagde verlenging ‘gratis’ abonnement

op 10 oktober 2016 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kreeg een jaar lang gratis een vermelding met een kortingsbon. Nu blijk ik er volgens dit bedrijf kennelijk mee ingestemd te hebben om dit ongewild en ongewenst met een jaar te verlengen. Ik kwam hier achter toen ineens middels een zakelijke incasso voorgemeld werd – zoeen die je niet kan storneren en waarvoor eigenlijk een handtekening op een machtigingskaartnodig is en die gemeld dient te wordne bij een bank (wat dus niet gebeurd is ..)

Gewenste Oplossing:

creditering van deze factuur

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 27 november 2018 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste JHH Drenth,

Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht destijds. Wij hebben het even nagekeken in ons systeem en wij zien dat u klacht is afgehandeld. Wij zullen deze klacht dan ook sluiten.

Mocht u nog vragen hebben dan horen wij het graag. Neem gerust contact met ons op via info@places.nl of 024-3555299.

Met vriendelijke groet,
Kim
Manager servicedesk

Alle klachten die gemeld zijn door JHHDrenth