Klacht: ongewenste emails van o.a. yahoo

op 11 juli 2012 over Hotmail.com in de categorie E-mail providers

Ik krijg veel spam van o.a. yahoo. Het lijkt op een trojan omdat het adres constant random wijzigd. Het zou ook een ***geintje van iemand kunnen zijn. Ik heb al een jaar al deze mails geblokeerd, dus moet traceerbaar zijn ondertussen.

Onderzoek en eventueel adequate maatregelen om dit te laten stoppen.

Bericht van

5 jaren geleden - Dit kan komen door een virus maar net zo goed indien u het email adres ooit openbaar heeft gemaakt. Denk aan een forum dat iedereen kan lezen. Zodra het email adres openbaar staat kan het door een zoekprogramma worden gevonden en eventueel kwaadaardig gebruikt worden. Bescherm uw adres daarom goed. Ga niet in op spam, verander het wachtwoord van het email adres regelmatig, houdt de pc virus vrij en zet het email adres nooit online. Wat ik U nu enkel kan adviseren is de email regels strenger in te gaan stellen zodat U enkel emails ontvangt van bekende adressen. Meer informatie vindt u hier: http://www.microsoft.com/security/online-privacy/spam-prevent.aspx

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hotmail.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hotmail.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hotmail.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Tommy74