Klacht: Ongewenst ingeschreven

op 18 augustus 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik sta zonder toestemming ingeschreven op een of andere datingsite Netlog en/of Twoo. Hier kwam ik via Google achter. Dit heb ik nooit gedaan!

Ik wil er onmiddelijk afgehaald worden. Excuses voor zonder toestemming gebruiken van privegegevens (= illegaal) zou ook fijn zijn

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

Bericht van Netlog

1 maand geleden - Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Door een foutje op deze website kan ik de bijlage helaas niet in volledige grootte zien. Stuur je me even de link naar het profiel door of de nickname alsjeblieft? Ik kan het profiel dan voor je laten verwijderen. Alvast dank voor je medewerking!

Reactie van de melder van de klacht Leonievh1

4 weken geleden - Hallo, bij netlog (Twoo) staat een profiel onder de naam loentje89 met mijn gegevens. Leonie Heugten staat er ook op. Bedankt voor de reactie.

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 23 augustus 2017 om 09:33 geantwoord

Dag Leonie,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren via info-nl@twoo.com Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Leonievh1