Klacht: Ongewenst abonnement voor een half jaar

op 15 juli 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Enige tijd geleden is mijn vrouw gebeld door een callcenter namens Editie Enigma. Ze zeiden dat ze ooit ergens had aangegeven, dat ze benaderd mocht worden. We kregen een gratis exemplaar puzzleboek. Dit leek mijn vrouw prima, want het laatste wat wij willen is een abonnement. Nu kregen wij weer een puzzleboekje met daarbij een factuur voor een halfjaar abonnement. Ik heb dit gemeld en kreeg de volgende dag een mail terug met een geluidsopname. Ze zeiden dat ze 16 juni een email zouden sturen ter bevestiging. Deze hebben wij echter nergens terug kunnen vinden. Ik heb ook 2 keer met de klantenservice geprobeerd te bellen (1 euro per gesprek + de kosten voor het gebruik van uw telefoon), maar 2 keer werd de verbinding verbroken door het bandje, terwijl ik gewoon iemand wilde spreken. Kwader dan dit, konden ze mij echt niet maken.

Als wij uit het bestand van Editie Enigma komen en het abonnement ongedaan gemaakt is.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

5 maanden geleden - Geachte mevrouw Smit, Uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 02 augustus 2016 om 09:52 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw Smit,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrie Smit