Klacht: ongewenst abonnement+ ongewenste factuur

op 16 januari 2014 over Editie Enigma in de categorie Magazines

er werd gebeld om een gratis puzzelboekje en deze zou kosteloos zijn. Doch zeiden wij deze niet te willen hebben gratis of niet. Na een aantal maanden komen ze opeens met een factuur van 78.19 euro en dat dit een abonnement zou zijn. Wij hebben GEEN abonnement aangemaakt en geen gratis proefpakket ontvangen. Als men dan eindelijk in de klantenservice binnen raakt beweren ze dat er een telefonische opname bestaat waarin wij duidelijk vermelden een abonnement te willen wat niet kan(wij ontvangen zelf nog geen reclames) als men dan probeert dit op te zeggen krijg je gewoon NOG een factuur. als u geld wil verdienen doe dit dan op een eerlijke manier!!!!!!

Ik betaal geen factuur voor wat wij nooit besteld hebben of gekregen hebben. Ik zou ook heeel graag willen ons met rust te laten!!!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Editie Enigma

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Editie Enigma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cheyennever