Klacht: Ongewenst abonnement

op 01 september 2018 over Roniko in de categorie Websites - Prijsvragen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 maanden geleden een telefoontje ontvangen dat ik een gratis puzzelboek had gewonnen wat ik mij niet kon herinneren. Ik zou direct een halfjaarlijks abonnement krijgen waarvoor ik dan wel moest betalen. Maar ik kon ook zodra ik het eerste exemplaar ontvangen had opzeggen. Dan zou ik dus een “gratis” exemplaar hebben. Opzeggen zou kunnen binnen 2 weken nadat ik dat exemplaar ontvangen had. Echter, ondanks dat ik wel n mailtje kreeg dat hij verstuurd werd, heb ik het eerste exemplaar nooit gekregen. Toen ik eindelijk een puzzelboek kreeg, zat daar gelijk een bericht bij dat dit het 2e boek was en ik dus de rekening van €75 moest betalen. En nu een week later word ik bedreigd met een incassobureau.
Gezien de hoeveelheid andere klachten op deze site en de manier waarop dit abonnement mij aangesmeerd is voel ik mij niet direct geroepen om dit te betalen. Ik ben niet geïnteresseerd in dit abonnement.

Gewenste Oplossing:

Als ik geen exemplaren meer ontvang, ik uit het klantenbestand word gehaald en de rekening wordt kwijtgescholden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roniko

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roniko nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roniko in behandeling genomen

Bericht van Roniko

3 maanden geleden - Geachte heer-mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roniko een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roniko

Heeft op 04 september 2018 om 08:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaande reactie via de website aan de klant doorgegeven.

Geachte heer-mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement is nu stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Frksanders