Klacht: ongevraagde verlening van pasport

op 24 augustus 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

na een stomme zet door met dit bedrijf in zee te gaan, gelokt met een goedkoop reisje wat erg duur blijkt te zijn later, wil ik na een jaar van mijn overeenkomst af. nu wordt ik lastig gevallen door mkbusiness die mij proberen te intimideren met ferme taal over verhogingen, incasso´s en deurwaarders. zij zijn dus nog niet op de hoogte van de ingebruik neming van de wet dat iedere overeenkomst voor bepaalde tijd eindigt op overeengekomen data. nu wil ik best communiceren met mkbusiness maar zij doen net of ze gek zijn en reageren niet maar laten een bandje het werk doen. dit is eenzijdige communicatie. Ik ga dus niet meer bellen, mailen of iets anders en zeker niet betalen. ik hoop andere hier mee te helpen. mvrgr Sjoerd

Gewenste Oplossing:

als dit bedrijf mij meldt dat zij geen overeenkomst en vordering hebben met mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij vinden het erg vervelend om te vernemen dat u vindt dat er onterecht gelden van uw rekening zijn afgeschreven. Wij baseren onze informatie op hetgeen onze opdrachtgevers aanleveren.

Graag wil ik u verzoeken om met inhoudelijke vragen, klachten of opmerking contact op te nemen met onze opdrachtgever.
.

Alle klachten die gemeld zijn door sjoerd50