Klacht: ongevraagde verlening van pasport

op 24 augustus 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

na een stomme zet door met dit bedrijf in zee te gaan, gelokt met een goedkoop reisje wat erg duur blijkt te zijn later, wil ik na een jaar van mijn overeenkomst af. nu wordt ik lastig gevallen door mkbusiness die mij proberen te intimideren met ferme taal over verhogingen, incasso´s en deurwaarders. zij zijn dus nog niet op de hoogte van de ingebruik neming van de wet dat iedere overeenkomst voor bepaalde tijd eindigt op overeengekomen data. nu wil ik best communiceren met mkbusiness maar zij doen net of ze gek zijn en reageren niet maar laten een bandje het werk doen. dit is eenzijdige communicatie. Ik ga dus niet meer bellen, mailen of iets anders en zeker niet betalen. ik hoop andere hier mee te helpen. mvrgr Sjoerd

als dit bedrijf mij meldt dat zij geen overeenkomst en vordering hebben met mij.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:37 geantwoord