Klacht: Ongevraagde rekening

op 01 januari 2019 over Places.nl in de categorie Marketingbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Deze onderneming blijft herinneringen en aanmaningen sturen voor iets waarvoor geen toestemming is gegeven of verbintenis is aangegaan. Ik heb dit reeds gemeld bij de KvK en die heeft het aangemerkt als acquisitiefraude.
De volgende stap is het melden met alle correspondentie bij het fraudemeldpunt.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet meer wordt benaderd en een excussbrief krijg.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Places.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Places.nl in behandeling genomen

Bericht van Places.nl

5 maanden geleden - Beste Pahladsingh,Bedankt voor het kenbaar maken van uw klacht. Inmiddels heeft mijn collega meerder malen geprobeerd met u in contact te komen. Zou u kunnen aangeven wanneer u beschikbaar bent, zodat wij samen met u kunnen kijken naar een passende oplossing. U kunt ook contact met ons opnemen via 024-3555299 of info@places.nl.Met vriendelijke groet,Kim Manager klantenservice Places.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Places.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Places.nl

Heeft op 15 januari 2019 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Pahladsingh,

Inmiddels hebben wij u de afgelopen weken meerdere malen proberen te bereiken naar aanleiding van uw klacht. Helaas zijn we niet tot een contact moment gekomen. Hierbij gaan wij de klacht dan ook melden als opgelost. Alsnog komen wij graag met u in contact. U kunt contact met ons opnemen via info@places.nl of 024-3555299.

Het pakket is online aangeschaft via places.nl daarin is gevraagd akkoord te gaan met de algemene voorwaarden en hebben wij gevraagd rekeninggegevens in te voeren. Daarnaast hebben wij u op 14 november nog een herinneringsmail verstuurd om te laten weten dat uw contract wordt verlengd. Met de mogelijkheid uw contract alsnog tijdig op te zeggen. Helaas hebben wij daar nooit een reactie op gehad.

Mocht u nog vragen hebben of alsnog open staan voor een contact moment, dan horen wij het graag van u. Dan kunnen we samen alsnog kijken voor een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,
Kim
Manager servicedesk Places.nl

Heeft op 23 januari 2019 om 14:04 geantwoord

De organisatie belt maar vreemd genoeg kan er op het numer niet worden teruggebeld (er worden geen inkomende gesprekken geaccepteerd). Er is geen compensatie gegeven of enige oplossing voor de misleiding.
Er zal nu een formeel aangetekend schrijven volgen en een kalcht bij de ACM.
Men gaat er vanuit dat er een klacht is opgelost zonder enig overleg of aanbod, of mea culpa.

Bericht van Places.nl

4 maanden geleden -

Bericht van Places.nl

4 maanden geleden - Beste Pahladisingh,Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het natuurlijk vervelend om te horen dat u Places.nl op deze manier heeft ervaren. Wij hebben u om deze reden ook meerder malen via diverse kanalen proberen te bereiken. Ik heb u eerder al een mail verstuurd en wij hebben u meerdere malen proberen te bellen. Onze nummers zijn nooit afgeschermd en wij hebben ons nummer ook in de reacties en mails vermeld, waarbij wij ook aangeven dat u ten allen tijden contact met ons kan opnemen.Wij komen graag alsnog met u in contact en vinden het vervelend dat u dan ook op deze manier heeft gereageerd op onze meerdere pogingen tot contact.Zou u kunnen aangeven wanneer u het beste bereikbaar bent? Dan gaan we alsnog graag met u het gesprek aan en komen wij graag tot een passende oplossing. Wij willen graag de mogelijkheid van u krijgen om een passende oplossing te kunnen bieden.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groet,Kim Manager Servicedesk Places.nl info@places.nl 024-3555299

Alle klachten die gemeld zijn door Pahladsingh