Klacht: Ongevraagde aanmelding na afsluiting lexa.

op 19 juli 2016 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Ik was lexa aan het afsluiten.(permanent account verwijdering met automatische incasso optie uitgevinkt)
Ik kreeg melding: kan ten tijde van online, niet verwerken ..ofzo.
Maar toen zat ik opeens op lexamore!.zonder dat ik het wilde. Ging terug via mn browser…MAAR…

meteen kreeg ik een email….welkom op lexamore.
Weer meteen een email…..uw accountnr bij lexa is 18182087. Weer een email uw profieloto is geaccepteerd.

Uit angst dat ze mijn geld van mijn rekening halen..heb ik de registratie NIET ingevuld!
Ik kwam bij die registratie omdat ik..contact met hun wilde opnemen, dat ik dit allemaal niet wilde!
Maar helaas geen contact info bij registratie-fase.
Ook kon ik lexa niet meer contacteren, omdat zij op mijn verzoek mijn account permanent hebben afgesloten…ook had ik lexa gevraagd dat ik geen lexamore wilde. Maar mijn ongevraagde accountnr bij lexamore bestaat nogsteeds. Dat heeft lexa niet goed gedaan…(ik heb nog een evaluatieformulier ingevuld bij lexa…waarop ik terug kom dat ze die lexamore niet goed hebben afgehandeld…ik heb nogsteeds daar een account)

Ik wil dat lexa(of lexamore) mij lexamore account 18182087 permanent verwijdert.
Helaas kan ik geen contact opnemen met lexa(ben uitgeschreven)... bij lexamore wil ik de registratiefase niet afmaken...want anders zou het kunnen dat ze automatisch geld gaan afchrijven.

Bedankt team lexa(more)

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lexamore.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lexamore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Single75