Klacht: ongevraagd geld afgeschreven

op 10 juni 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Goedemorgen. Helaas zag ik gisteren tot mijn verbazing 49 euro afgeschreven van mijn rekening. Ik ben ooit telefonisch benaderd online luck en zou ook een mail krijgen. Helaas heb ik nooit gehad en kon nergens op reageren beetje jammer dat ze met mensen omgaan en geld afhandig maken. Hen dan ook direkt geld terug geboekt. Het is afgeschreven door stichting derdengelden Mkbusniness.

Als dit bedrijf stopt met mensen zo oplichten. En nooit meer ongevraagd geld afschrijft en netjes eerst een mail stuurt dat je aan kan geven of je wel of niet mee wilt spelen. En bij mij nooit meer ongevraagd geld afschrijft

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 08:50 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Reactie van de melder van de klacht jen3

7 maanden geleden - Weet je wat zo jammer is je kan nergens gegevens vinden van de online luck.

Alle klachten die gemeld zijn door jen3