Klacht: Ongeschoold personeel

op 29 april 2017 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Een hypotheek advies gekregen. Bij doorvragen bleken de alternatieven meer dan 30000 euro goedkoper. Vragen worden niet beantwoordt terugbel verzoeken niet aan voldaan.
Deze wilde de adviseur nieuwegein echter niet opnieuw invoeren want de vragenlijst persoonlijke situatie had dan anders vooraf ingevuld moeten zijn. En hij mag maar 1 keer zijn computer programma te gebruiken per klant. Zegt zelfs dat dat wetgeving is.

Heeft het te druk om goed te adviseren. 9 mei moet de hypotheek rond zijn dus tekenen bij het kruisje ondanks een ingebrekestelling.

Heeft twee maanden de tijd gehad maar reageert op vragen van rente standen ach op 40000 euro.
Ook het behalen van maximale hypotheek wordt aangegeven heb je van te voren niet gevraagd dus.

Slaap ondertussen slecht van de manier van behandelen

Naar gevoel alleen advies waar ze zelf het meest aan kunnen verdienen. Wil geen openheid geven over berekening alleen wat computer aangeeft.

Vandaag nog een advies waar wij om gevraagd hebben met de laagste kosten voor mij.
Tijdig voor mijn ontbindende voorwaarde 9 mei

Korting op de advieskosten gezien de gehele wanprestatie

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Bericht van De Hypotheker

6 maanden geleden - Beste Denise, Wat vervelend dat je niet tevreden bent met je hypotheekadvies. Ik heb je klacht neergelegd bij de afdeling Consumentengeschillen. Zij zullen binnenkort contact met je opnemen. Met vriendelijke groet, Lotte Gerritsen (afdeling Webcare)

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 27 juni 2017 om 13:39 geantwoord

Beste Denise, ik zie dat deze klacht nog open staat. Ik heb navraag gedaan bij de vestiging en heb begrepen dat deze afgehandeld is en dat je een etentje en bloemen hebt ontvangen ter compensatie. Ik wil de klacht dan ook graag sluiten op dit platform. Met vriendelijke groet, Lotte Gerritsen

Alle klachten die gemeld zijn door Denise-