Klacht: ongeoorloofd gebruik foto’s en gegevens op site badoo

op 21 december 2012 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Ik heb via google mezelf teruggevonden op de site van badoo, terwijl ik geen profiel/ account heb op deze site. Mijn foto’s zijn gebruikt van mijn facebookprofiel en mijn naam, leeftijd en woonplaats worden weergegeven met de vermelding dat ik op zoek ben naar een man.
Dit is ongeoorloofd gebruik van mijn gegevens en foto’s, tevens zag ik dat mannen kunnen reageren als een soort chat-functie. Ik vind dit zelfs een gevaarlijke situatie als in in mijn woonplaats herkend wordt en zelf aangesproken kan worden waarom ik niet terug reageer. Hier kan negatief en agressief op gereageerd worden. Ik vind dat Badoo hiermee meerdere privacy wetgeving overtreed en een gevaarlijke situatie kan laten ontstaan!

Mijn gegevens en foto's moeten per direct verwijderd worden en niet meer terug te vinden zijn op de site of middels zoekmachines. De link is:

Reactie van de melder van de klacht PienWest

6 jaren geleden - Helaas is alleen de tekst aangepast van mijn zogenaamde profiel en wordt er nu aangegeven dat ik lid ben on mijn vriendenkring uit te breiden. Het probleem is echter dat ik niet lid ben en ook niet lid wil zijn!!

Alle klachten die gemeld zijn door PienWest