Klacht: ongemakkelijk

op 16 juli 2012 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik ben denk ik ong. 2 weken geleden naar het filiaal in veenendaal geweest. Heb normaal altijd een vaste kapper maar dacht laat ik het eens een keer daar doen… Nooit moeten doen!! Een uur zitten wachten.. Maar dat wist ik van te voren. Ben ik vervolgens aan de beurt word ik geholpen door een zwangere dove niet kunnen pratende vrouw.. Leg dan maar eens uit wat je wil……. Ik wou graag van lang naar kort een bob laten knippen.. Kreeg het haar niet duidelijk gemaakt en zat ik daar te schreeuwen in de kapsalon.. Voelde me vrij ongemakkelijk.. Ben de deur uitgelopen met alleen de puntjes eraf en ze heeft alleen de achterkant geknipt bij mij haren aan de voorkant is ze niet geweest..en continu een buik in mij nek.. Wat wil je nog meer?? Het was een hell! Ga voortaan gewoon weer naar mijn oude vertrouwde kapper:D geen aanrader dus.. Het is nu 2 weken geleden en zit er nog steeds mee.

Geld terug.. En een uitleg waarom of dat ze zo iemand in de salon zetten.. Tuurlijk niks tegen die kapster maar zoiets werkt gewoon niet.

Alle klachten die gemeld zijn door uprincess