Klacht: onfatsoenlijke behandeling na klacht

op 27 juni 2016 over Zwaan Totaalservice in de categorie Verhuisbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij hebben het verhuisbedrijf Zwaan totaalservice ingehuurd om ons te verhuizen. Tijdens de verhuizing is mijn wasmachine kapotgegaan, wegens slecht aansluiten. Ik heb daardoor een lekkage gehad en vervolgens een nieuwe wasmachine moeten kopen. Ook is er een kast niet naar beneden gebracht, hebben ze gewoon laten staan, terwijl mijn man en zwager dit de volgende dag in 5 minuten hebben gedaan.
Dat er fouten worden gemaakt, vind ik niet erg, het waren hele aardige mannen. Maar de manier waarop het bedrijf reageert na deze meldingen en mails stuurt, zonder aanhef en zinnen als: ‘Het is goed aangesloten, ze hebben het gecheckt. Dus wij kunnen niks betekenen’ en ‘Als mijn jongens dat zeggen dan is dat zo’. Vind ik ontzettend onfatsoenlijk en een hele kwalijke zaak.
Wa een verlichting had moeten zijn, is meer werk en veeel meer kosten geworden. Maar vooral heel veel negatieve energie.

Gewenste Oplossing:

Als zij excuus maken en tegemoet komen in de gemaakte kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door biancavanos