Klacht: Oneerlijk!!

op 20 maart 2017 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik was nog bereid te betalen, tot ik net even verder ging zoeken op ncoi incassobureau en dan zie ik dat een meneer niet hoeft te betalen meer ivm geej overeenkomst nou laat ik is wat moois vertellen io heb nooit een overeenkomst getekend en nooit een diploma opgestuurd! Ik heb een niceau 2 diploma dus hoe kon ik niveau 4 gaan doen? Als jullie iets doen doe het dan wel goed en niet de ene laten betalen en de andere niet. Bij mij word er binnen 2 dagen een incassobureau ingeschakelt! Toen ben ik op onderzoek gegaan en dan zie ik gwn dat iemand anders wel gelijk krijgt, niet eerlijk heb dit ook naar. Ncoi gemailt met het bewijsje

Als het niet naar het incassobureau gaat en het geld kwijtgescholden word!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NCOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NCOI

Heeft op 20 maart 2017 om 15:48 geantwoord

Beste Melissa,

De klachtoplossing waarnaar je refereert heeft betrekking op een andere situatie en omstandigheden.

We hebben contact met je gehad betreffende de annulering van jouw opleiding en we zijn met elkaar een aangepaste regeling overeengekomen.
Telefonisch ben je akkoord gegaan met dit voorstel. Een schriftelijke bevestiging van deze regeling hebben we op 16 februari jl. toegezonden.

Zoals besproken wordt de factuur na het verstrijken van de vastgestelde betalingstermijn uit handen gegeven aan het incassobureau.

Wanneer je nog vragen en/of opmerkingen hebt over de regeling dan willen we je vragen telefonisch of per e-mail contact met ons op te nemen.

NCOI Opleidingen

Heeft op 20 maart 2017 om 16:24 geantwoord

Nee ik heb alles nagekeken en de situatie is het zelfde, ik heb nooit een diploma opgestuurd en verdere informatie, als dit bij het incasso bureau komt denk ik dat ze zelf ook wel na gaan denken, want het klopt niet bij de een word het kwijt gescholden en bij mij niet. Ik ben na dat gesprek gaan zoeken en toen vond ik dit, het is niet netjes dat jullie het bij de een wel doen en bij de ander niet. Ik heb nooit schriftelijk akkoord gegeven.

Alle klachten die gemeld zijn door Ladymelis_