Klacht: oneens

op 08 oktober 2017 over CBR in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

het niet op een menselijk manier door geven de tijd verschil van de eerste keuring en het uitvoer van de tweede herkeuring hier dat mijn duidelijk gemaakt zou moeten worden dat het een jaar moet zijn voor je de aanvraag kan doen voor de herkeuring maar ik werd aangemoedigd om zo snel mogelijk deze opdracht uit te voeren anders zou er een doof pot regeling komen
aangezien ik de herkeuring netjes had uitgevoerd en goede resultaat behaalde werd mijn gezegd dat het te vroeg was
ik heb genoeg bewijzen hiervoor dat ik aangemoedigd werd om deze herkeuring uit te voeren door jullie [absoluut gek van te worden ] ik stel voor om mijn verzonden brief goed te controleren en verwacht mijn rijbewijs terug b.v.d

Gewenste Oplossing:

als er gelijke waarde geschonken gaan worden en geen afpersing bestaat
hoop dat dit duidelijk is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door djama