Klacht: onduidelijke verschillen in “boetes” op verschillende luchthavens

op 04 juli 2017 over Wizzair in de categorie Vliegmaatschappij

Eindhoven vertrek, in de wachtrij vlak voor vertrek werd een controle uitgevoerd: we hadden 1x small cabin bag en 1x large cabin bag pp.
Moesten per large cabin bag 40 euro bijbetalen.

Warsaw terug vlucht: hadden uiteraard voor de large cabin bag on line een upgrade gedaan.
Vlak voor vertrek:weer een controle, nu bleek dat we maar 1 stuks cabin bag pp mochten meenemen.
Na een small cabin bag in een large cabin bag te hebben gepropt moesten we voor 1 stuks small cabin bag maar liefst 66 euro bijbetalen!
Opm. natuurlijk staat uiteindelijk alles op de Wizzair web site, dus klachten indienen zal geen zin hebben, maar om zo met je klanten om te gaan…Volgende keer weer gewoon een standaard vlieg maatschappij omdat je uiteindelijk net zo veel moet betalen maar de service wel even iets anders is……

Had via cheaptickets.nl geboekt.
Het zou goed zijn als dit soort maatschappijen een soort luggage wizzard gebruiken om boetevrij te kunnen boeken.
Wat er nu gebeurt kan haast geen toeval zijn, we waren uiteraard niet de enige zeer ontevreden klant.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Wizzair

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Wizzair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wwim