Klacht: Onduidelijke geldaftroggeling

op 02 oktober 2017 over Badoo.com in de categorie Datingsites

Op de website van badoo kan je credits kopen. Ik had al een superkrachten abonnement van 3 euro per maand dat ik eenmalig per ideal heb betaald maar ik heb nooit een vaste betaalmethode ergens opgegeven. Ik klikte op de credits kopen knop om te kijken of dit ook via iDeal ging. Ineens verschenen er credits bij mijn account ondanks dat ik nergens op “Betalen” of inloggen bij iDeal of wat dan ook heb kunnen klikken. Ik ging terug in het scherm in de hoop dat de credits weg zouden zijn – om er zeker van te zijn dat ik niet per ongeluk te veel geklikt heb heb ik het experiment herhaald en kwam ik er achter dat er dus inderdaad geen bevestiging of ideal scherm of wat dan ook te zien was…nu heb ik dus een hoop credits waar ik niets mee wil en betalingen via Adyen ingepland, die ik dus geweigerd heb.

Wanneer Badoo een duidelijker beleid voert met betalingen, want ik zie dat veel mensen hier in trappen. Ik heb jullie geen toestemming gegeven om mijn bankgegevens te onthouden.
Tevens weiger ik hiervoor te betalen. Haal maar alle credits van mijn account af.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Badoo.com

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Badoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Derpdurr