Klacht: Ondernemerskaart niet opgestuurd

op 12 juni 2017 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 21 mei een aanvraagformulier naar het kiwa gestuurd voor de Ondernemerskaart. De betaling is de dag erna gedaan.
Na 3 weken contact opgenomen met kiwa wanneer de kaart werd toegestuurd. Mij werd verteld dat hij op zeven juni werd verstuurd. Op 12 juni nog niks ontvangen en wederom contact opgenomen. Mij werd doodleuk verteld dat er geen kaart was, omdat het aanvraagformulier niet was terug gestuurd.
Nou ben ik dus verplicht om opnieuw een formulier toe te sturen en wederom te wachten.
Ik ben woonachtig in Assen en over een week begint de tt van Assen. Dit soort acties kost me enorm veel geld.
Kiwa voelt zich veel te belangrijk. En als ondernemer sta je machteloos.

Gewenste Oplossing:

Als de Ondernemerskaart direct word gemaakt en opgestuurd

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kiwa over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Kiwa in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kiwa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kiwa

Heeft op 18 juli 2017 om 10:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Taxi-bedrijf