Klacht: Onbeschofte medewerker

op 28 mei 2020 over BAM in de categorie Bouwbedrijven

Woensdag 27 mei 2020 parkeerde een medewerker zijn auto (stuk, vies stinkend) op het fietspad voor de toegang van mijn bedrijf. Kenteken
78-BR-FF, een witte volkswagen caddy. Hierdoor ontstond een zeer gevaarlijke verkeerssituatie. Nog los van het feit dat je een auto niet op een fietspad parkeert, terwijl 5 meter een parkeergelegenheid was, had de medewerker zichtbaar geen zin om een paar meter te lopen. De auto van de medewerker, naar alle waarschijnlijkheid een ZZP’er, stond met open ramen en niet op slot. We hebben een autodeur geopend om te kijken of er nog iemand in de auto zat. Daarop kwam de medewerker naar de auto en meldde meteen dat ondergetekende met de handen van zijn auto af moest blijven. We hebben aangegeven waarom in zijn auto was gekeken en vroegen hem zijn auto niet op een dergelijke manier te parkeren. Misschien vanwege zijn islamitische achtergrond? maar de medewerker begon meteen te schreeuwen dat we van zijn auto af hadden moeten blijven. Het was meteen duidelijk dat hij geen enkele boodschap had aan de opmerking van een vrouw. Daarop hebben we nogmaals de reden aangegeven waarom in zijn auto was gekeken en hem gewezen op zijn manier van parkeren. De medewerker maakte een weg slaande beweging met zijn arm als zijnde maling te hebben aan wat hem werd gevraagd. De situatie is niet uit de hand gelopen maar na over en weer luide woorden is de medewerker in zijn vieze oude auto vertrokken. We zijn geenzins van plan deze medewerker met discriminerend gedrag naar vrouwen, in onze winkel slimme meters te laten plaatsen. In afwachting van een reactie van de BAM

Als de BAM de betreffende medewerker aanspreekt op zijn gedrag en manier van communiceren en manier van omgaan met vrouwen.
Een andere medewerker de slimme meters komt plaatsen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BAM

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BAM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door De-Zorgwinkel