Mijn Klacht:
Mijn laatste ervaring bij de KFC in Rotterdam was zeer teleurstellend. Omdat er geen papier in de automatische bestelmachine zat, kon ik na het plaatsen van mijn bestelling geen bon krijgen. Ik informeerde drie personeelsleden (15-jarige onervaren kinderen), maar het duurde 20 minuten voordat ze het papier vervingen en mijn probleem oplosten. Hoewel ze begrepen dat het probleem kwam door het niet goed uitvoeren van hun werk, was het frustrerend om te moeten wachten en niets te krijgen. Helaas konden de medewerkers, nadat ze de machine opnieuw hadden gevuld, mijn bestelling niet vinden omdat ze het systeem niet kenden. Ondanks dat ik hen mijn banktransactie van de aankoop liet zien, konden ze het probleem niet oplossen. Toen ze uiteindelijk probeerden het op te lossen, probeerden ze mijn bestelling onvolledig te geven. De onbeleefde medewerkers ontbraken aan ervaring en konden de situatie niet effectief aanpakken, wat me teleurstelde. Door het onvolwassen personeel voelde ik me alsof ik in een kinderdagverblijf was. Uiteindelijk verliet ik zonder mijn bestelling, met het gevoel dat mijn tijd en geld verspild waren. Ze waren zo onbeschaafd, onontwikkeld en onervaren dat ze niet eens hun excuses konden aanbieden. Vanwege de incompetente manager achter de kassa en de onervaren jonge medewerkers zal ik nooit meer een stap in KFC zetten. Deze ervaring heeft mijn beeld van KFC aanzienlijk beïnvloed. 08/06/2024 18:06 Transactie: D00096 Vervaldatum: CT835395
Gewenste Oplossing:
Ik wil mijn aankoopbedrag van €12,49 terug.
Card sequence no.: 003 08/06/2024 18:06
Transaction: D00096 Term: CT835395
