Klacht: Onbeschofte brutale medewerkers

op 17 april 2017 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Geachte mijheer/mevrouw.

Ik heb vandaag een brief ontvangen voor een dagvaarding.

Graag wil ik hierop reageren.

Ik heb bewijs bijgevoegd.waardoor ik er vanuit ga dat er geen bedrag bij ziggo open zou staan.

Na telefonisch contact te hebben gehad met ziggo hebben zei me teleconisch gemeld dat er geen bedrag open staat.

Dit vind ik een hele rare situatie.

Graag wil.ik dat dit word nagekeken en uitgezocht word.

Mocht blijken dat er wel iets open staat.wil ik deze natuurlijk graag betalen aan ziggo .

Maar toch os het raar dat ik hiervan niks heb mogen vernemen.

En zoals bijgevoegde bewijzen,mocht ik er dus vanuit gaan dat dit dan ook zo is.

Ik heb gelukkig via n progje op mn telefoon opgenomen.en zal indien geen oplossing komt dit ook laten horen in de rechtbank

Hoor graag van u.

Mvg

Normaal omgaan met mensen zonder uitgescholden te worden

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door LAVG in behandeling genomen

Bericht van LAVG

6 maanden geleden - Geachte heer Valks, Naar aanleiding van uw opmerking zullen wij u een schriftelijke reactie toesturen. Aannemene u hiermee eerst voldoende te hebben geïnformeerd. Hoogachtend, LAVG

Reactie van de melder van de klacht mart76

6 maanden geleden - Reactie heb ik niks aan. Kom met n normale oplossing. Ik heeb eerdere brieven en niet ontvangen van lavg of bos.

Reactie van de melder van de klacht mart76

6 maanden geleden - Al vele malen contact proberen te leggen nu. Om toch netjes af te wikkelen Openstaan 96 + 40 eiro te willen voldoen Maar laten niets van zich horen

Alle klachten die gemeld zijn door mart76