Klacht: Onbeschoft telefoongesprek en geen begrip

op 10 september 2018 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Heb vanochtend gebeld met LAVG in de hoop dat we wel uit een zaak zouden komen. Echter was dit niet het geval, de schuld is ontstaan en heb het niet kunnen betalen door een aanslag op mijn leven en die van mijn kinderen. Ik ben mei 2017 gevlucht en heb alles achter moeten laten (gevlucht voor ex partner) mijn woning, spullen alles was weg omdat het een onveilige situatie was voor mij en mijn kinderen. Ik ben ingetrokken bij iemand met niets en moet nog van alles regelen. LAVG gaf t kennen het ze niets te interesseren wat mij was overkomen en ze de woning leeg zouden halen van de woning waar ik nu verblijf. Ik legde ze uit dat ik op papier door politie heb staan ik alles kwijt ben, maar dat maakte ze niet uit (ik sta daar ingeschreven dus volgend hun zijn dat ook mijn spullen) ik vroeg ze nog of ik al 60% kon betalen want meer had ik niet, maar weer geen begrip en de lijn werd verbroken. Ik ben hier kapot van.

Er een oplossing komt en begrip in situaties waar mensen in zitten (en het aan kunnen tonen) ook dat ze niet zomaar spullen van een ander willen weg halen wat zeer grof is.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Vandoornik