Klacht: Onbeschoft te woord gestaan

op 06 mei 2016 over Hoek & Partners in de categorie Deurwaarders

Ik werd in april 2016 telefonisch benaderd door een medewerkster van dit bedrijf. Ik bleek 2 termijnen van een sportschool niet betaald te hebben in 2014. Ik had nog nooit maar dan nog nooit zowel van de sportschool dan wel het incassobureau eerder iets gehoord dat ik betalingsachterstanden had. Ik probeerde de medewerkster uit te leggen dat dit absoluut niet kon. Zij was niet voor rede vatbaar sterker nog er werd mij meerder malen gezegd dat ik wel iets fouts zou hebben gedaan. Vervolgens werden mij 2 e-mails gestuurd waarin ik werd gesommeerd om de betalingen te voldoen. Contact opgenomen met sportschool. Het bleek een fout van hun kant.

Excuses voor het onbeschofte telefoongesprek. Er werd gewoon vanuit gegaan dat IK iets fout had gedaan en of ik even wilde betalen.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hoek & Partners

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hoek & Partners nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door j.kriek