Klacht: Onbeschoft personeel

op 04 oktober 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De mevrouw achter de balie verstond ons steeds niet toen wij onze bestelling aan het doen waren en vroeg de hele tijd erg onbeschoft ‘he’. Ook werden we raar aangekeken door het andere personeel dat er was, wij voelden ons hierdoor helaas niet op ons gemak.
Er werd ontzettend veel saus op ons broodje gedaan waardoor er meer saus dan overig beleg op onze sub zat, dit vond ik erg zonde van mijn geld aangezien ik mijn sub gewoon weg heb kunnen gooien door de extreme hoeveelheid honingmosterd saus. Erg teleurstellend.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als er vriendelijk personeel is en als er normale hoeveelheden saus op mijn sub worden gedaan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door a.landskroon