Klacht: onbeschoft niet aardig en niet helpvaardig waarbij verbinding zomaar zonder enige uitleg vernroken word

op 17 september 2016 over Alarmcentrale 112 in de categorie Artsen

Goedemiddag
Ik heb net 112 gebeld en gevraagd na de politie
Om een melding te doen over vliegtuigen van het leger die de hele tijd over vliegen.
Ben me rot geschrokken!!!
Dus ik vertel dat aan die mevrouw
Zeg ze letterlijk dit is niet iets om 112 voor te bellen Dus ik zeg wie moet ik San bellen om door te geven dat er aanslagen of oorlog komt
Zegt ze er zijn herdenkingen dit zei ze ze zonder respect en heel boos .
Dus ik zegnouja srry ik wist dat niet ben me rot geschrokken er zou maar wel iets van een aanslag gepleegd worden .
Zegt ze ja had je maar de media moeten volgen .
Ik hangnu op daarna werd de verbinding verbroken .
Dit is echt rond uit belachelijk voel me totaal niet serieus genomen wat als er wel wat aan de hand is volgende keer durf ik niet meer te bellen en kunnen er miwchien daardoor heelveel mensen van het leven beroofd worden .
Ik eis een goed excuus .
Je mag toch verwachten dat je gewoon op je gemak gesteld word en gekalmeerd word en dat er San op een normale vriendelijke manier mee omgegaan word en je uitgelegd word wat er aan de hand is zodat je je geen zorgen hoeft te maken heb niet bij haar op school gezeten en ben ook geen kind meer voel me echt heel erg beledigd en onterecht behandeld echt uit den boze dit in wat voor wereld leven wij ik bel toch niet voor de lol

Als er gewoon normaal en aardig gedaan word aan de telefoon en gewoon normaal gereageerd wordt en je geholpen word .
Wat er ook is desnoods met een telefoon nummer voor niet spoedeisende klachten .
En als ik terug gebeld word om erover te praten en saarbij mondeling een excuses ontvang r liefst van de desbetreffende persoon die de telefoon op nam bij de politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alarmcentrale 112

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alarmcentrale 112 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door annekeverdouw