Klacht: Onbeschoft gedrag medewerker

op 12 juli 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Ik ben gisteren bij Subway geweest om een broodje te eten na mijn keuze mijn broodje gekregen en mijn kip was verbrand op het broodje dus ik terug naar de bali en vermelde dat de kip verbrand was en dus echt niet te eten was. Er kwam een vrouw aan die vertelde mij dat het broodje zo hoort. Ik vertelde haar dat ik het broodje vaker heb gegeten en nooit zo een smaak gehad heb ze probeerde me er van te overtuigen dat ik de verkeerde saus heb gekozen ik vertelde haar dat mijn kip niet zwart kon zijn en verbrand kan smaken door de saus. Ze pakte mijn broodje en liep weg, ik stond daar te wachten en ze kwam niet terug ik hoorde haar in de keuken vloeken en schreeuwen tegen een andere medewerker die terug kwam en aan mij vroeg waarom ik stond te wachten.. ik vertelde dat de vrouw mijn broodje had mee genomen en wachten op een oplossing maar dat ging erg moeizaam uit eindelijk kreeg ik een ander broodje ze luisterde totaal niet naar mijn keuze en gaf me maar iets het smaakte totaal niet. Tussen door grapte ze brutaal naar jaar collega dat hij dat broodje wel kon op eten of mee naar huis kon nemen en dat het maar niet normaal was dat ik het terug had gebracht. Ik vind het erg onbeschoft dat deze mevrouw zo gehandeld heeft.

Ik ben tevreden als ik een smakelijk broodje er voor terug krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Italitoya