Klacht: onbeschoft en geen enkele medewerking

op 12 september 2018 over LAVG in de categorie Incassobureaus

Heb zelf DUO gebeld voor een overzicht nadat ik lange tijd geen vast adres en inkomen heb gehad. Eindelijk nu alles geregeld, alleen DUO nog niet. Een postadres doorgegeven voor het overzicht. Direct beslaglegging ontvangen van LAVG, gebeld voor een regeling. Valt niet over te praten Ik moet 500,00 direct betalen. Ze komen beslagleggen, maar ik woon daar niet, het is het adres van mijn moeder. Ik heb nog steeds geen vast adres of vast inkomen, maar ik wil dit oplossen met een regeling waar DUO mee kan leven. Ze weigeren pertinent, beslaglegging gaat door. De opmerking : zorg maar dat je moeder thuis is want anders breken we de deur open met een slotenmaker en u hoeft ons niet meer te bellen, betalen of anders, is zeer onbeschoft en bedrijgend. Duo gebeld, zij gaan wel akkoord maar ook zij kunnen LAVG na 2 x bellen niet op andere gedachten brengen.

Wanneer ik een betalingsregeling krijg zoals voorgesteld aan DUO.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over LAVG

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over LAVG nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door charly1994