Klacht: Onbereikbaar, onbeschoft

op 13 juli 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik heb meerdere malen een automatisch incasso toegestuurd naar de FNV we zijn begonnen in 2014. Nu leven we ondertussen in 2015 en hebben ze nog steeds hun administratie niet op orde en krijgen we nog steeds aanmaningen. We hebben de rekeningen netjes betaald maar ze konden het niet weer vinden terwijl we alle factuurnummers er bij hebben gezet. Wij moesten hun probleem oplossen door alle rekeningen opnieuw toe te sturen om te bewijzen dat we ze hadden betaald , de omgekeerde wereld volgens mij.
Bel je op kun je eerst ruim 20 min in de wacht staan en krijg je eindelijk iemand aan de telefoon zijn ze ook nog onbeschoft en snappen ze totaal niet waar je het over hebt. Ze kijken niet verder dan wat op het scherm van HUN computer staat terwijl ze het al vaker fout hebben daar bij de administratie. Geduld begrip en luisteren hebben, kunnen ze niet jammer dat je daar je contributie aan kwijt bent. Zet er in ieder geval personen neer die het werk wel snappen..

Minder lange wachttijden aan de telefoon of makkelijker bereikbaar
Personeel wat weet waar ze over praten en niet onbeschoft zijn.
Vroeger was klant koning en geen voetveeg... Een excuus op zijn plaats zou goed zijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 11:15 geantwoord

Heeft op 01 juni 2016 om 22:02 geantwoord

Jammer dat er niet serieus wordt omgegaan met klachten en dat er na twee jaar pas een reactie op de klacht komt (die dus nog steeds niet is opgelost).

Alle klachten die gemeld zijn door H Degger