Klacht: Onbeleefd personeel

op 19 juli 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik liep in Rijswijk de subway in om even een broodje te bestellen. Ik dacht dat misschien mijn zus ook wel een broodje zou willen dus ik besloot te zeggen dat ik nog even moest kijken en me zus te appen. Die reageerde niet gelijk dus besloot ik om even te melden aan de mevrouw die mij wou helpen dat ik even ging bellen. Vervolgens loopt mevrouw langs en denkt dat het oke is om te zeggen dat ze er niet goed van wordt (waarschijnlijk had ze niet door dat ik nog voor de deur stond). Ik heb gevraagd aan mevrouw waarom zij zoiets zegt terwijl ik gewoon beleefd probeer aan te geven dat ik nog even moet nadenken. Ik vind het totaal geen stijl hoe ik behandeld werd. En heb/ga bij dat filiaal ook absoluut geen broodje meer kopen. (Generaal Eisenhowerplein 111-115)

Gewenste Oplossing:

Gewoon een beetje fatsoenlijk beleefd personeel zou fijn zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inget97