Klacht: onbehoorlijk gedrag

op 19 juni 2015 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

MKBusiness werkt in opdracht van FinalDealz. Heb diverse dreigmails van MKBusiness gehad terwijl ik al op 4mei15 een bericht van FinalDealz heb ontvangen dat uit coulance geen bedrag verschuldigd is.
Op 27mei15 gevraagd aan FinalDealz dit aan MKBusiness te melden.
Op 27mei15 gevraagd aan MKBusiness dit bij FinalDealz na te gaan.
Getelefoneerd naar MKBusiness, zijn kosten aan verbonden; er wordt aangegeven dat zij geen actie ondernemen.
MKB kan alleen dreigbrieven schrijven en reageert niet op mijn mailtjes: onbehoorlijke gedrag.

Ik verwacht voor 20jun15 een reactie en op zijn minst een excuus.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 10:53 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door gerard knijnenburg