Klacht: on terechte uithuisplaatsing

op 03 september 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

ik werd 2 weken terug gebelt door jeugd en gezin van de gemeente musselkanaal dat mijn ex vrouw een probleem had ze was daar na week dat ze verhuist was uit huis gezet samen met de kinderen en heeft een week aan het zwerven geweest , ze hadden 2 optie s bedacht ik moest mijn huis uit dat mijn ex vrouw hier kon gaan wonen met de kinderen voor onbetaalde tijd heb ik geweigerd , en optie 2 was kinderen uit huis te plaatsen , ik stelde een derde optie voor de kinderen bij mijn te brengen , dat kon niet zeiden ze , ik ben nu 3 wekken bezig om contact te krijgen en uit te vinden wat er nu gaat gebeuren ze bellen niet terug en als je ze aan de lijn krijgt zeggen ze niets ik moet het maar vragen aan mijn ex vrouw en die zegt ook niets en ze zijn zeer partijdig mijn ex verteld ze leugens en dat geloven ze dat is waar zeggen ze ze doen geen onderzoek , mijn ex gaat de fout in en ik word gestraft daar komt het op neer ,

als ik mijn kinderen zie en kan spreken en dat de rechter ze aan mijn toe wijst , en 2 dat die leugenaars onslagen worden en dat die club vernieuwt word nieuwe mensen en er worden gezet en dat ze je dan wel terug bellen en je antwoord geven

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kees39