Klacht: Om te janken

op 25 juli 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Zaterdag met me dochter en ik zelf naar brainwash geweest we wilde van onze coupe sollei af en vroegen of ze het ons eigen haar kleur konden verven eenmaal in de stoel hadden ze bij mij dochter een spoeling er in gedaan dus geen verf later vertelde ze dat je dan elke 4 tot 6 weken terug moest komen terwijl ik vroeg om het in onze eigen haar kleur te verven ! Als resultaat van de spoelling me dochter is nu zeker niet licht bruin maar oranje boven op de haar en ik ben niet licht bruin maar donker bruin met als oplossing 15 folie pfff ik wouw dat ik na me man had geluisterd en naar een echte kapperszaak te gaan ons haar is om te janken

Als ik me geld terug krijg om het bij een andere kapperszaak op te laten lossen aangezien we bijde terug zij geweest en het probleem alleen maar erger is gemaakt bedankt brainwash

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karla1981b