Klacht: Om de haverklap reclames

op 08 september 2018 over RTL 7 in de categorie Omroepen

Zit je transformers te kijken met je kinderen heb je hem evn op pauze gezet net na 21.00 vervolgens kun je pas om 2.00 uur naar bed. Belachelijk, dit moet eens juridisch onderzocht worden. Ik snap dat er geld moet worden binnengehaald om tv en films mogelijk te maken. Maar dat kan ook dmv kortere reclames en 1 a 2 keer max reclame per film. Zo niet dan cable operators instrueren rtl7 uit de channel-lineup te verwijderen. In de bios betaal ik ook voor een kaartje van de film waarmee de kosten gedekt worden en daar heb ik 35 keer reclame. Rtl7 is een van de oorzaken dat nederland spontaan de shift maakt van lineaire tv naar video on demand aanbieders. Ze weten dat zelf ook goed genoeg maar ze willen dit tot de laatste jaren uitpersen.

1 a 2 keer max reclame per film, zo niet dan sancties door derden overheid en schorsing in channel-lineup. Pure vorm van misleiding. Kinderfilm die contineu onderbroken wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 7

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 7 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ruud22