Klacht: Olvarit potje

op 04 augustus 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Hallo.
Ik heb voor mijn zoontje de olvarit 6+ maanden sperziebonen ham rijst gekocht. Maar ik had het bijna in de fles kunnen geven want het was zo ontzettend dun en wsterig. Het stroomde telkens van de lepel af en ik proefde eigelijk helemaal geen ham of rijst.

Ik wil graag een antwoord op de vraag hoe dat het zo dun kan zijn. Ik koop altijd olvarit en nooit klachten maar dit was wel erg dun. Nieuwe verpakking is leuk hoor, en ik begrijp dat er voornamelijk bonen in zitten, hoewel het naar doperwten smaakte.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 04 augustus 2016 om 16:47 geantwoord

Wij hebben inmiddels telefonisch contact gehad met mevrouw. Wij hebben deze klacht besproken en zullen dit met mevrouw verder afhandelen.

Wij vinden het erg fijn dat mevrouw de moeite heeft genomen om deze opmerking aan ons door te geven. Wij nemen dit erg serieus op aangezien wij erg hoge eisen stellen aan de kwaliteit van onze producten.

Alle klachten die gemeld zijn door Martine27