Klacht: Olvarit niet voorradig

op 24 juni 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik zag dat de klacht al eerder is gemeld maar de potjes olvarit zijn niet meer voorradig in winkels. De tip om via wehkamp of albert heijn online te bestellen gaat ook niet meer op aangezien op wehkamp ook bijna niets meer te bestellen is. De AH heeft ook geen potjes meer voorradig. Ik ben van mening dat de klant heel erg in de steek gelaten wordt. Begin juli komt de nieuwe lijn zegt men. En wat moeten we dan in de tussentijd? Mijn zoontje eet dramatisch slecht dus zelf maken met het risico alles weg te moeten gooien is duur en veel werk. Ik wil een goede oplossing.

Uitlevering van oude lijn potjes totdat de nieuwe lijn wordt uitgeleverd.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 29 juni 2016 om 13:28 geantwoord

Inmiddels hebben wij contact gehad met mevrouw. Wij hebben uitgelegd dat de beperkte beschikbaarheid te maken heeft met de nieuwe introductie van ons gehele Olvarit assortiment. Hiernaast hebben wij aangegeven dat vanaf begin juli de schappen weer helemaal gevuld zijn. Na het contact met mevrouw hebben wij gepaste maatregelen hebben genomen.

Heeft op 30 juni 2016 om 04:57 geantwoord

Het is geen oplossing voor het tekort aan potjes momenteel.

Alle klachten die gemeld zijn door Pcs