Klacht: Olvarit niet leverbaar

op 18 juni 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn dochter van 10 maanden vindt de Olvarit potjes groente en fruit van 8+ maanden heerlijk. Omdat er nieuwe potjes komen kan ik alleen nergens in de omgeving of online deze groente en fruit kopen. Overal is het uitverkocht en volgens de winkels kunnen zij tot begin juli niets bestellen. Kunnen wij weer opnieuw uit gaan vogelen wat mevrouw lekker vindt. Slechte service denk ik zo ..

Voldoende voorraad in winkels tot de nieuwe versie van de potjes beschikbaar komt of een lading online te bestellen zodat wij in ieder geval vooruit kunnen totdat de nieuwe potjes beschikbaar zijn.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 18 juni 2016 om 14:04 geantwoord

Mevrouw gesproken en uitgelegd dat de beperkte beschikbaarheid te maken heeft met de nieuwe introductie van ons gehele Olvarit assortiment. Tip gegeven om via de Wehkamp of de webwinkel van de Albert Heijn eventuele bestellingen te plaatsen en we gaan ervan uit dat begin juli de schappen weer helemaal gevuld zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door OrangeBlossom
x