Klacht: Olvarit groente/fruithapjes 4+

op 25 april 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb laatst voor mijn dochtertje een voorraad van 20 potjes opgehaald, maar echt tevreden kan ik er niet mee wezen… Bijna de helft was onbruikbaar/slecht te gebruiken.
Ik trof in 3 potjes haar aan (tenminste daar leek het op) en minstens 6 potjes waarvan de inhoud zo dun is dat het van de lepel valt voor ik mijn dochters mond heb kunnen bereiken. Er komt hierdoor meer eten op haar slab/kleren dan dat er in haar maag komt…

Het zou prettig zijn als ik potjes voeding ontvang die ze wel normaal kan eten en die haar-vrij zijn

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 25 april 2017 om 22:07 geantwoord

Inmiddels hebben wij mevrouw gesproken. Zij stuurt de producten die zij heeft naar ons op. Wij zullen een onderzoek starten en mevrouw van terugkoppeling voorzien. Wij zullen in de tussentijd vervangende producten naar mevrouw toesturen. Wij hebben haar melding doorgestuurd naar de kwaliteitsdienst en nemen het mee in de evaluatie. Dank voor de genomen moeite en laat het gerust weten als er opnieuw opmerkingen of vragen zijn over onze producten.

Alle klachten die gemeld zijn door Judith04-02