Klacht: Olvarit groente en fruit potjes.

op 14 mei 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Beste,

Ik heb een klacht over Olvarit groente en fruit potjes!
ik heb een tweeling van 11 maanden en zijn beide erg gelukkig met de verschillende smaken van olvarit zowel de fruit potjes als de groente potjes. Nu kan het weleens gebeuren dat bij het open maken van een potje het dekseltje niet klinkt. Dan gooi ik het weg en pak ik een nieuw potje welke ik op voorraad heb. Nu valt het me op dat het nu wel regelmatig voorkomt met de 8+ maanden potjes en ik merk dat ik daar best wel geïrriteerd van raak. Vandaar mijn klacht. Ik vind de potjes best prijzig maar omdat mijn jongens het lekker vinden blijf ik het kopen maar mijn gevoel geeft aan dat ik nu gewoon geld aan het weggooien ben.

Ik ben tevreden als hier een passende compensatie voor is en dat er meer gecontroleerd word op de productie.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Nutricia

4 jaren geleden -

Nutricia

Heeft op 29 mei 2017 om 09:30 geantwoord

Beste Shannon,
Fijn je zojuist gesproken te hebben. Wij vinden het heel spijtig om te horen dat je deze ervaring hebt met onze producten. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Nutricia hanteert zeer hoge kwaliteitseisen aan alle producten, om deze reden altijd goed om de verpakking te bewaren wanneer hier een klacht over is. Voor nu hebben wij een passende compensatie voor je ingezet. Mocht je in de toekomst nog vragen of feedback hebben dan horen we het graag!
We staan graag voor je klaar met alle vragen over de voeding van je kleine. Juist omdat we weten dat de voeding tijdens de eerste 1000 dagen van invloed is op de gezondheid van je kindje op latere leeftijd.
Groetjes, Robiènne -Nutricia voor jou

Alle klachten die gemeld zijn door Shannon van den Heuvel