Klacht: Oksels laseren toch niet zoals het hoort…

op 15 januari 2014 over Nuevo Clinics in de categorie Beauty & Wellness

Het begon allemaal deze zomer. Ik won bij Vakantieveilingen een 6-delige behandeling voor m’n oksels. De eerste afspraak maken ging al lastig: moest al een aantal keer bellen voor ik ze te pakken had, namen vaak niet op. Maar goed, de eerste afspraak werd gemaakt. Een aantal dagen voordat ik erheen moest vroeg ik me af of ik het mocht scheren of dat er haar op moest staan. Welgeteld 26 keer gebeld, waarvan ik een keer zelfs 20 minuten ‘in de wacht’ hing. Ja ja, ze vergaten me, dus hing op. Afijn, aangekomen daar was t ff zoeken. Het zit heel erg verstopt. Van binnen is het ook niet mooi. Vloer met scheuren, goedkope stoeltjes etc. De afspraken waren oké, ik zag resultaat en dat was super.
Helaas qua klantvriendelijkheid valt het vies tegen, met name vandaag. Ik had vandaag m’n laatste afspraak, die om 10:50 was ingepland. Ik kwam netjes om 10:45 binnen en werd begroet door het meisje, maar er werd niet om m’n afspraak gevraagd. Ondertussen kwamen er nog twee afspraken binnen en die mochten metéén mee. Uiteindelijk werd ik om 11:10 geholpen. Ik werd afgesnauwd dat m’n haar te lang was en ik moest zelf m’n oksels schoonmaken, wat altijd wordt gedaan. Er werd niet gevraagd of ik vooruitgang zie en er werd niet eens tot ziens gezegd. Daarnaast deed ze me ook pijn met het apparaat, ze had ‘m veel te fel ingesteld, denk ik.
Ik was vanochtend echt helemaal perplex, stond met m’n mond vol tanden. Ik snap dat je het druk hebt zo in je eentje, maar een beetje interesse in je klanten mag wel. Dit meisje was heel erg asociaal.

Geld terug van Nuevo Clinics en op z\'n minst een excuses

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuevo Clinics

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuevo Clinics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door manonf