Klacht: Objectiviteit Zwarte Pieten discussie

op 28 november 2016 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Het begint erop te lijken dat er maar 1 correcte mening is en dat is de mening van onze koningin meesteres dictatrice Sylvana Simons. De grootste racist en leugenaar, die ik ooit heb aan gehoord. Super arrogant, narcistisch, erg dom. En triest dat deze culturele terrorist iedere keer spreektijd krijgt voor monologen over haar frustraties. Ik ben opgegroeid met Surinamers, Ambonezen, Chinezen en kan je verzekeren dat kinderen niet racistisch zijn. Sylvana is racist. Zij discrimineert een heel land, een hele cultuur, die wij zouden moeten dekoloniseren????? Deze mislukte opportunist, die nu haar pensioen hoop veilig te stellen met een blauwe maandag kamerlid, is vreselijk ZIEK. Zij moet eens haar excuses aan het Nederlandse Volk aanbieden. Trieste vertoning van deze egotrippende hypocriet en bijna niemand durft meer openlijk voor zijn Zwarte Pieten mening uit te komen. Grof Schandaal dat Pauw en DWDD zich lenen voor dit soort eenzijdige meningen.

We mogen best 'polderen' in dit land over meningen, maar deze haatdiscussie opgestart door een zieke, narcistische, gefrustreerde vrouw heeft geen enkele meerwaarde in een zinnig gesprek over meningen. Nederland is NIET racistisch, Sinterklaas heeft NIETS te maken met slavernij. Kinderen discrimineren NIET structureel. Sylvana is de incompetente, haatdragende, gefrustreerde, egotrippende narcist ......... en niemand durft in dit land nog voor zijn mening uit te komen. Een grof schandaal en pure minachting voor deze dame. En van Humbert had ik meer nuance verwacht. De discussie loopt al jaren en het feest verandert door de jaren al langzaam. Destructie van cultuur en Dekolonisatie van straatnamen, woordenboeken enz hoort niet thuis in onze poldercultuur. Dan moet je in Noortd-Korea zijn!!

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jayjay49