Klacht: Nutridrink zonder rietjes

op 24 april 2020 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Mijn vrouw gebruikt nutridrink banaan en vanille.Bij de laatste zending zit er tot onze verbazing geen rietjes bij zoals gewoonlijk het geval is.
Dit mist mijn vrouw wel.
Onze vraag aan U is,of dat het een productie fout is enof dat U minder plastic wil gebruiken.

Mijn vrouw is tevreden over de voeding,maar mist wel de rietjes.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 04 mei 2020 om 14:53 geantwoord

Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan uw verwachtingen voldeed. Uw klacht is reeds doorgestuurd naar onze medische afdeling en in behandeling genomen. Hartelijk dank voor de melding.

Bericht van Nutricia

4 maanden geleden - Beste meneer, mevrouw,Wij hebben uw e-mail ontvangen en kunnen u informeren dat deze klacht is opgelost. Wij hebben telefonisch persoonlijk contact gehad met meneer, zijn vragen kunnen beantwoorden, toegelicht waarom Nutricia stopt met plastic rietjes en de situatie naar tevredenheid kunnen afhandelen.Wij hopen hiermee uw vraag beantwoord te hebben. Mocht u meer vragen hebben, dan vernemen wij die graag.Met vriendelijke groet, Meta Fabels - van Dam Diëtist Nutricia Medische Voedingsservice

Alle klachten die gemeld zijn door gastgast07