Klacht: Nuevo Clinics neemt de telefoon niet op.

op 15 januari 2014 over Nuevo Clinics in de categorie Beauty & Wellness

Beste mensen,

Net zoals velen heb ik ook een bon kunnen scoren via vakantieveilingen.nl

Ik probeer Nuevo Clinics al weken te bellen en letterlijk elke dag (vanaf begin december, dus al anderhalve maand!). Ze nemen gewoon de telefoon niet op. De telefoon gaat soms over en als je het dan twee minuten later probeert (met de gedachte ze zitten er nu bij dus het moet nu wel lukken) nemen ze gewoon weer niet op.

Hun contact formulier doet het ook niet op de website, want ze sturen gewoon niks terug. Toen ging ik natuurlijk googelen naar ervaringen van Nuevo Clinics en toen ik op deze website kwam zag ik dat veel mensen dezelfde problemen hadden. Na dit gelezen te hebben heb ik gelijk vakantieveilingen gebeld en mijn probleem aan hun verteld. Als reactie kreeg ik dat de veilingmeester contact heb opgenomen met Nuevo Clinics en dat deze zo snel mogelijk contact zou opnemen bij mij. Nou we zijn twee dagen verder en ik hoor nog niks en ze nemen natuurlijk nog steeds de telefoon niet op. Nu verloopt mijn bon over drie dagen, dus dat zou betekenen dat het gewoon weggegooid geld is. Nou hier moet iets aan gedaan worden. Zo kan je niet met mensen omgaan.

Ik wil graag meteen mijn geld terug of dat er reageert wordt door Nuevo Clinics en we wat kunnen regelen!!

Ik wil graag meteen mijn geld terug of dat er reageert wordt door Nuevo Clinics en we wat kunnen regelen door alsnog een afspraak te maken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuevo Clinics

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuevo Clinics nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door SushiMelis