Klacht: Nuevo Clinics, Fish spa + high tea

op 01 februari 2014 over Nuevo Clinics utrecht in de categorie Tandartsen

Bediening was niet behulpzaam of vriendelijk. Slecht ontvangst, 20 minuten moeten wachten terwijl we een (tijd)afspraak hadden. Er werd alleen gezegd dat we mochten gaan zitten in de hal waar maar 3 stoeltjes stonden. Een van de bakken waar de visjes in zaten was koud en in de andere bak met visjes hapte de visjes niet aan onze voeten. Vervolgens gaven we dat aan bij een van de medewerkers. Zij gaf aan geen temperatuur verschil te voelen, terwijl deze echt enorm voelbaar was. Vervolgens gooit deze medewerker -terwijl wij met onze voeten in de bak met visjes zitten- visvoer in de bak, waarna de visjes nog niet hapten. Ze gaf aan er niets aan te kunnen doen en ging weer weg.(jammer dan dus?!) Doordat de visjes niet hapte konden twee van ons niet deelnemen aan de behandeling. Betaald voor geen behandelding dus!! Ook de high tea stelde niets voor, een paar bonbons en koekjes op een kleine etagiere.

Ik wil graag mijn geld terug. Er hebben twee personen niet deel kunnen nemen aan de behandeling, en dat terwijl wij helemaal vanuit Eindhoven gekomen zijn en dus ook een trein ticket hebben moeten betalen voor een bezoek aan deze clinic.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nuevo Clinics utrecht

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nuevo Clinics utrecht nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door YolandaPV