Klacht: nooit retour ontvangen dubbele betaling belasting

op 19 augustus 2017 over Belastingdienst in de categorie

Reeds op 5-7-2016 en 25-7-2016 heb ik 2 x hetzelfde bedrag aan belasting (BTW 2e kw 2016 tlv btw nummer 819484234B01) betaald.
Ik heb deze betalingen beide gedaan met de omschrijving van het juiste betalingskenmerk. Eén bedrag hiervan heb ik per abuis via een van mijn andere bedrijven betaald tbv bovenstaand btw nummer van een ander bedrijf van mij. Bij het opmaken van de jaarstukken kom ik er nu achter dat ik dus 2 x hetzelfde bedrag betaald heb.
De BD kan en moet constateren dat dit dus 2 x betaald is en moet dan actie ondernemen om het dubbel betaalde bedrag terug te storten, wat nu (ruim 1 jaar na dato!!) nog niet gebeurd is. Ik vaag me af wat men met dit bedrag gedaan heeft??

Directe terugstorting van dit bedrag op bankrekening NL28RABO0171015304, met daarop een rentvergoeding van hetzelfde % als wat de BD hanteert bij achterstallige of te laat betaalde bedragen!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door knarfie1960