Klacht: Nooit meer studeren bij de Haagse Hogeschool, HBO Bachelor Social Work bar slecht georganiseerd.

op 10 februari 2018 over Haagse Hogeschool in de categorie Adviezen, Opleiding

Haagse Hogeschool is ronduit een van de slechtste hoge scholen waar ik op gezeten heb. De opleiding Social Work die gegeven wordt aan de Haagse is ronduit slecht. Leraren die keer op keer dingen beloven en niet nakomen. De ene leerling na de ander valt uit. Tot nu toe zijn er al twee klassen opgeheven. Organisatie ronduit slecht.Geen communicatie tussen leerlingen en leraren, ze weten letterlijk niks en verwijten de mangement team dat zij alles in de hand hebben en dat zij als leraar niks tegen kunnen doen. Bullshit dit natuurlijk!!! als leraar mag je heus je stem laten horen!!! en voor je leerlingen opkomen. Maar helaas is de waarheid dat de leraren bang zijn zelf hun stem te laten gelden omdat z bang zijn hun baan te verliezen.
Je studieloopbaanbegeleider kan je niet eens ondersteunen. Cultuur is beangstigend dit zie je ook terug bij de leraren. Leerlingen die keer op keer onvoldoendes halen. Theorie toetsen zijn niet te halen en veel leerlingen geven de moed op en worden hierdoor onzeker. Lessen en toetsen sluiten niet op elkaar aan. Inhoud van de toetsing veeeeeel te groot waardoor je niet meer weet waar je gebleven bent.

Een van de leraren die ons ook college geeft en in de examencommissie zit is trots dat er 22% de theorie toetsen halen. Haar vertelde ik, dat ik al eerder een hbo opleiding heb gedaan en nog nooit zulke toetsing heb meegemaakt die niet te leren waren. Ronduit Veeeeeel studiestof dat je amper andere opdrachten kan maken. Van haar heb ik begrepen dat ze dit zo doen om veel leerlingen het niet te laten halen. Alsof een studie als Social Work alleen om hoge cijfers gaat! waar is de morele waarde van deze studenten of maken we zo onze maatschappij een robotmaatschappij waar de elite nog erin slagen om zulke werk te doen. Uit ervaring zijn deze studenten functioneren ronduit slecht in de praktijk en dit spreek ik uit ervaringen.
Maar trots vertelde deze lerares dat 22% van de studenten bij haar te toetsen halen. ik dacht echt bij me zelf krijg de tering bitch!.

Ik heb echt niet normaal veel spijt dat ik hier een opleiding heb gedaan. Deze klachten gaan vast niet opgelost worden maar kan het niet loslaten om andere studenten te behoeden voor de Haagse Hogeschool. Ook lijkt erop dat deze instellingen uit zijn op je collegegeld het zijn meer commerciële bedrijven dan school instellingen.

Iedereen houdt bij de Haagse Hogegeschool een schijn cultuur, niemand kan je helpen als je privé omstandigheden hebt.
letterlijk vertelde mijn studiesloopbegeleidster dat ze voor studenten met chronisch ziekte of omstandigheden hier geen voorzieningen zijn op de Haagse.

Zoals veel andere medeleerlingen schaam ik mij ook voor de organisatie van de opleiding Social Work. Dit is dan echt zachtjes uitgedrukt.

die is er niet. Haagse gaat hiervoor geen oplossing bedenken en schuift het toe aan de studenten, anders hadden zij dit wel eerder gedaan. Ik zie het niet zo snel gebeuren dat ze dit toe gaan geven.

Ook niet te vergeten de administratie van de Haagse Hogeschool zijn net politie honden als er een dag verstrijk dat je je collegegeld niet hebt overgemaakt dan sturen zij allerlei bedreig mailtjes naar je.

Ik zou zeggen als je een opleiding gaat volgen doe het aub niet dan bij de Haagse Hogeschool. En als je het wel gaat doen kom je er zelf wel achter, Succes!.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haagse Hogeschool

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haagse Hogeschool nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door liamtuma@hotmail.com