Klacht: Nooit iets ontvangen, nu een incassobureau aan de deur

op 02 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In April een proefverpakking besteld voor 7,50, deze is echter nooit geleverd. In augustus werd er ineens automatisch 7,50 proefverpakking en iets van 60,00 vervolgverpakking van mijn rekening afgeschreven. ik heb dat teruggeboekt want ik heb nooit iets ontvangen dus betaal ik ook niet. inmiddels door ziekte erg afgevallen . Ik heb Slimfruit gemaild dat ik nooit iets ontvangen heb en dat ik dus niets betaal. Wn nooit meer iets wens te ontvangen van hen.Gisteren 2 mailtjes ontvangen van incasso bureau dat ik een bedrag van over de 100,00 moet betalen. Bovenstaande gemeld en dat ik niet van plan ben te betalen voor wat niet geleverd is. Zonde om door deze ongein energie te verliezen

Gewenste Oplossing:

ik wil een excuus mail en dat dit bedrijf stopt met intimideren

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trudyvanderlinden