Klacht: Nooit een activeringscode gekregen

op 12 september 2018 over Event-Store.nl in de categorie Feest/Festival/Evenement

Ik heb een cadeau bon gegeven aan mijn vriend, wanneer hij deze wou verzilveren was dat niet mogelijk omdat hij geen activeringscode had. Het bleek dat ik deze na betaling had moeten krijgen. Dit was niet het geval. Ik heb dit probleem al twee keer gemeld bij event-store.nl maar ik ben tweemaal verwezen naar de ‘veel gestelde vragen’ pagina. Hier staat dat wanneer je een code kwijt bent je tegen betaling een nieuwe kan krijgen. Maar ik heb de code nooit ontvangen dus ik weiger om hier voor te betalen. Er staat hier ook bij dat het niet mogelijk is dat ik deze niet heb gekregen via de mail. Toch heb ik alles doorgezocht en ik kan het niet vinden. Het enige wat ik kan vinden is het betaalbewijs van mijn eigen bank.

Ik wil een code toegestuurd krijgen zodat mijn vriend zijn cadeau kan verzilveren. Wanneer dit niet mogelijk is dan verwacht ik mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Event-Store.nl over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Event-Store.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door DDRAS