Klacht: Nog steeds geen lepel na 97 dagen!!

op 27 juni 2016 over Kellogg's in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoontje van 8 heeft in maart een lepel met zijn naam besteld. Het mailtje waarin Kellogg’s zijn bestelling bevestigd is van 22 maart.
Kellogg’s kondigt in die mail aan dat het tot 90 dagen kan duren voordat die lepel er is. Dat is op zich al absurd en in de actie ook niet aangekondigd. We zijn inmiddels echter 97 dagen verder en nog steeds niks. Mijn zoontje is inmiddels 9.
Geen enkele reactie van Kellogg’s op mailtjes..
Kellogg’s moet snappen dat deze actie vooral voor kinderen is. Het slaat nergens op om een kind zo lang op zijn lepel te laten wachten

Gewenste Oplossing:

Ik wil dat mijn zoontje zijn lepel ontvangt en ik vind dat Kellogg's een gebaar moet maken naar mijn zoontje om de absurd lange levertijd enigszins te compenseren. Ik laat het aan de creativiteit van Kellogg's hoe dat gebaar er uit moet zien.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kellogg's

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kellogg's nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door RafS