Klacht: Nog niet verwijderd account

op 19 februari 2018 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik zou graag mijn oud account ( Diamondheart_x3) van netlog verwijderen, heb al meerdere emails gestuurd maar geen antwoordt gekregen. Wegens het niet gebruiken en het vergeten van mijn oud email adres + wachtwoord kan ik het zelf niet verwijderen. en ik zou het heel graag weg hebben danku.

Als het account verwijdert is

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 22 februari 2018 om 09:20 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze database, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door debusschere